Panasonic SDR-H280EG-S zilver

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Panasonic SDR-H280EG-S zilver op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Gijs1976 17-07-2009

De camera bevalt uitstekend. Zeer gebruiksvriendelijk en fantastische beeldkwaliteit. Vormgeving en gewicht zijn ook uitstekend.

Alezz 10-03-2009

Ik heb op 9 maart ’09 deze camera gekocht. Het is een uitlopend model en dit was de laatste die in de winkel was. Deze camera is al in diverse winkels uitverkocht.

Vroeger heb ik een panasonic gehad en daarna een sony. Panasonic had toch veel beter kwaliteit (met name kleur), dus voor mij een vertrouwd merk.

Tot nu toe ben ik erg tevreden. De camera kennmerkt zich direct als gebruiksvriendelijk. Ook de kwaliteit, door ondere andere de 3 CCD lens, is prachtig. De helderheid en het contrast van de kleuren zijn mooi Het menu is makkelijk en overzichtelijk. Je hebt gelijk een goed beeld van de mogelijkheden die de camera biedt.

Vervolgens de klus: de beelden op de computer zetten. De snoeren aansluiten, camera aan en mijn computer ziet de camera als harde schijf en ik kan de mpeg bestanden kopieren van de harde schijf naar computer. Klein nadeeltje is dat de beelden alleen via de camera verwijderd kan worden.

Al met al ben ik erg tevreden met deze camera. Heb hierom ook een hoge beoordeling gegeven.

hutteflut 01-03-2009

geweldig apparaat, bijna een jaar in ons bezit. Veel mee gefilmd en via Magix video de luxe 2008 overgezet op dvd zonder problemen.

bobbee 01-09-2008

Onlangs deze camera gekocht ter vervanging van een Hitachi DVD cam (geen 3ccd) omdat ik betere kwaliteit opnames wil. We hebben getwijfeld tussen de JVC MG335 en JVC GZ-MG505 en een Sony en deze Panasonic. En deze camera is een uitstekende keuze geweest! Waar de hitachi blokken weergeeft op onze philips LCD tv van 80 cm doet deze camera het uitstekend. Haarscherp beeld precies zoals ik het verlang. De kleuren zijn perfect! Wat een verschil met de Hitachi! Ok, in het donker is het filmen van mindere kwaliteit maar voor ons het echt goed genoeg, en door het ingebouwde lampje is het mogelijk om toch te kunnen filmen! Alle consumenten camera's hebben mindere opname kwaliteit in het donker...
Er zit geen zoeker op dus alles gaat via het LCD schermpje welke je kunt dimmen of juist wat meer licht laten geven. De besturing gaat via een klein joystickje en een paar knopjes. ik kon er mee aan de slag zonder de beschrijving te hebben gelezen. Ook leuk is het in- en uit-faden van het beeld aan het begin en het einde van een opname. Ik hoor geen geluid bij het bekijken van de opnames. Bij de Hitachi hoorde je altijd het dvdtje op achtergrond draaien...heel storend!
De opnames haal je van de camera door hem aan te sluiten op de pc en de bestanden naar je computer te slepen. Net als de digitale camera! Super handig! De bestanden worden weggeschreven met .MOD bestandsindeling maar als je deze simpelweg verandert naar .MPG dan speel je ze zo af. Ik heb een dvdtje gemaakt met Magix Videostudio en het is ronduit perfect! Echt, wil je een camera kopen dan kun je hier geen miskoop aan hebben!

ninos 12-05-2008

Ik heb dit toestel nu 2 weken en heb het meegenomen op vakantie en naar disney waar ik in totaal 2 uur heb gefilmd. Ik ben zeer tevreden met de kwaliteit van de video beelden. In het donker zijn de beelden minder mooi maar nog altijd acceptabel en de ingebouwde videolamp is heel handig. Heel makkelijk te gebruiken en de beeldstabilisatie werkt zeerv goed en de leica lens is heel mooi. Geluidskwaliteit is ook heel goed. Op de hoogste kwaliteit kan je meer dan 6uur filmen wat ruim voldoende is. De accu gaat niet zo heel lang mee en daarom heb ik een 2e accu erbij gekocht. Ik kan dit toestel iedereen aanraden die nog geen HD toestel wil kopen ivm investeringen zoals een HD tv, snelle computer, geschikte programma voor het monteren en een HD recorder om dvds in HD kwaliteit te maken.

siegie 03-05-2008

Naar lang te hebben gezocht naar en goede camera is dit mijn keus geworden. En moet zeggen heb er geen spijt van. Super makkelijk in gebruik. Alle bediening zijn met een hand te bereiken. De optische stabilisator werkt echt super. Met trillende handen nog een haar scherp beeld. Het enige , maar welke camera heeft dat niet, is het filmen in het duister. Daar heeft ook deze camera moeite mee. De night modus werkt goed. Maar dan moet je echt de camera stil houden. Een statief biedt dan uitkomst. En dan nog moet er niet te veel beweging gefilmd woden, de beelden zien dan wat vertraagt uit. De foto's zien er ook goed uit, maar je met het niet vergelijken met een foto camera. Om foto's te maken kan je toch echt beter een foto camera gebruiken, maar daar koop je ook geen video camera voor. Ben super tevreden over deze camera, het is echt waar voor je geld. de software die erbij gelevert is heb ik niet gebruikt. Ik heb hiervoor magix video deluxe 2007 plus gebruikt. En de DVD's zien er geweldig uit. Voor dit budget camera raad ik dan ook deze aan.